En ny dag!

God morgen mine venner!  Yes, sola skinner! I hvert fall i går. Tok bilder av solnedgangen utenfor mitt soveromsvindu.

I dag er det bare regn og jeg ble ikke fristet til å begi meg utenfor døren selv om jeg hadde planer i forrige helg til en nytt fjelltur.

Det er likevel mye å gjøre, blant annet å bake Budapest kake, vaske hus, rydde og kanskje litt håndarbeid eller rett og slett kose med blogging.

Enn du min venn? Har du mye planer i dag eller skal du bare slappe av?

 

Avslutter mer dagens bønn for deg og meg.

Himmelske Far,

takk for en ny dag igjen til å disponere.

La oss i dag tale vise ord til gagn til oss selv og andre.

Fyll våre tanker med Dine slik at vi ikke vanærer Ditt navn.

Åpne våre ører til Din røst.

La oss forstå Dine ord og Din vei.


Takk for at vi trenger ikke å frykte i onde dager,

for Du er med oss som setter vår lit til Deg.

Takk for føde hver dag. Både for kropp og sjel.

Takk for mulighet til å nyte livets goder og et liv av velvære.


Takk Jesus for at Du kjøpte oss fri.

Vi trenger ikke å frykte døden,

for der til andre siden har Du mye godt som venter på oss som tror.

Jeg ber for alle  som ennå ikke har tatt standpunktet,

til å ta imot Deg og gi deres liv til Deg slik at ingen av dem går fortapt.

La hver og en se at livet med Deg er et herlig liv.

Amen

16 kommentarer
    1. Ååå for en herlig himmel 🙂 Det høres godt ut å være inne å bake om været ikke er det beste 🙂 Her blir det sol heldigvis 🙂 Og vi skal ut på litt shopping 🙂 klem til deg <3

    2. Så flotte bilder av vakker kveldshimmel 🙂 Høres ut som du har litt av hvert å drive med i dag…også kan det jo hende du i løpet av dagen får lyst til å gå en liten tur i regnværet også 🙂
      Vi skal som vanlig på en lørdag ,ut å handle og ta en kaffe på kaf’e….
      Ønsker deg en strålende dag…selv om det ikke er sol :))))

    3. Det var en utrolig pen himmel!:)
      Her skal dagen brukes til og hvile, slappe av og ikke gjøre så mye!:)
      Hente inn igjen krefter til en ny uke!:) de trengs!:)

    4. annebe: Tusen takk:)
      Nå har jeg laget budapest kake og karamel pudding. Fyses og serveres til minnesamværet etter min avdøde søster.
      Nå tok jeg frem støvsugeren og skal begynne med husvask.
      Kos deg med dagen din:)

    5. Nydelige bilder dufikk tatt i går. Sola klarer ikkje heilt å bestemme seg i dag. Om ho skal skinne på oss eller ikkje. Akkurat no er den litt halveis vekke. Håper den kommer skikkelig til etter lunchen. HAr lyst å stte ute litt i dag også. Husk å kose deg innimellom alle gjøremåla dine. Lørdagsklem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg