Nye kort!

Hei mine venner, for jeg har vel noen ute der. Hvordan går det med deg i dag? Er det sol eller regn hos deg?

Her i dag, byttes det mellom regn og sol. Mannen som er litt romantisk av seg i dag ba meg til en kjøretur for å spise middag hos Guri Kunna restaurant i Hasselvika.  Du husker vel henne fra eventyret? Deler vel om turen senere:)

I går da regnet ikke ville gi seg, da ga jeg opp å sloss mot han.

Jeg  brukte kreativiteten til å lage noe. Og her er resultatet:

 De ti første i bunken:

Viser mer senere

De er ikke så ikke så avanserte kort slik at jeg kan selge dem billige på aktivistsenteret der jeg jobber fordi det er stadig noen som ville ha et kort eller to.

Enn du, hva har du gjort i går?

Avslutter med dagens qoute:

Ha fortsatt en fin dag alle sammen:)

Joy

22 kommentarer
    1. Ja her er det bare overskyet min venn , men det gjør ikke noe …trenger noen slike dager også så man får gjort litt inne også ;o) Å så koselig med en romantisk middag , herlig mann som tar deg med ut i blant =)) Kose dere masse med middag ute <33 Ja å når det gjelder kortene er jeg veldig imponert , er kanskje ikke så vanskelig for deg ....men jeg vet ikke om jeg kunne laget noe så fint :o) Mange flotte kort og forstår godt at folk vil kjøpe de ja :)) Fin sitat du avsluttet med , alltid noen kloke ord her inne <33 Håper du får en super søndag i dag og kose deg masse som sakt <33

    2. Veldig fine kort, og veldig snill mann som tar deg med ut på middag. Det er vktig å ta vare på hverandre og gjøre ting sammen 🙂 Ha en fin og glad søndag!

    3. Hei hei, her er vi bloggvennene på vei 😀 Det er så kos med sånne selv-lagde kort 🙂 Og du er jammen heldig som blir invitert ut da 🙂 Her er det sol på gang, og skygger så klart 😀 Men de flese kommer i morgen 🙂 Kos deg på middag i dag da 🙂 klem

    4. Så kjempefine de er, og kjempenydelige motiv 🙂 Vi har ikke hatt all verdens midtsommervær de siste dagene, men akkurat nå ser jeg sprekker i skylaget og solen titter fram. I går da jeg kjørte fra Umeå til Trondheim regnet det omtrent hele veien, og ved Storilien så blåste det.
      Ønsker deg en kjempefin søndag 🙂
      Klem fra Toril

    5. Kjempefine kort,Å for en romantisk mann du har. Her har vi hatt sommer i lange tider,mye vind men det gjør ikke noe når du har en lun terrasse.
      Ha en fin søndag videre:-)

    6. Nydelige kort Joy 🙂 Koselig å høre at dere tar vare på ekteskapet, å bli invitert på middag er herlig. I dag skal vi ha familie på middag, men vi må grille ute å spise inne. Det regner innimellom og temperaturen er ikke sommerlig, men akkurat nå skinner sola, men ingen skal få lure oss. Ha en koselig søndag med mannen din 🙂

    7. Gro Elisabeth Olsen: Tusen hjertelig takk! Ja, mannen min er veldig romantisk av seg. sukkersøt også:)
      Vi fikk kjempe tur idag og sola skinte hele tiden:)
      ha fortsatt en fin kveld

    8. cathrinehenriksen: Tusen takk for at du likte kortene:) Ja, jeg er kjempeheldig med mannen min. han er veldig romantisk og snill. Så mye varme å gi til meg. Jeg er heldig.
      Ønsker deg en fin søndags kveld. Vi har nettopp kommet hjem:)

    9. Ååå,så herlige kort du har laget min sjelevenn<33 Du har jo så masse inspirasjon og ikke minst ei kreativ dame; og det gir glede blant de eldre aktivitetsenteret der du jobber.. Du er rett og slett født til den jobben Joy!;<3
      Stor klem fra din venn<33

    10. Du er så flink og kreativ:D Og jeg er helt overveldet av hvor fint vær vi har her i Bergen for tiden, det er jo helt utrolig! Her har det ikke vært mange dråpene i det siste og jeg nyter det så lenge det varer:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg