Bloggfrittdag, men produktiv dag

God morgen fra Happy home:)

Her hos oss er det er ikke mye forandring med været. Det er kaldt. I dag er det minus 5 grader, men på grunn av sterk vind, føles det som det er minus 14 grader. En utnerket dag for å være inne:)

I går gikk dagen avgårde uten at jeg fikk tid til å skrive et innlegg. Da jeg er ikke en toppblogger, og ikke blir savnet, er vel ikke så farlig og jeg uteblir i bloggverden:)

Så hva jeg gjorde jeg i går?

Begynte med trim gjennom youtube.

Tok fatt på heklekrokken og begynte med nytt prosjekt.

Hekler Amelia Earheart. Hun var en amerikansk flyger, flypioner og forfatter. Earhart var den første kvinnelige flyveren som fløy solo over Atlanterhavet.

Har heklet i går

Fra denne boken lastet fra story tel app:)

Da jeg ville ta pause fra heklingen, trosset jeg og Mr. Happy kulden og gikk en liten tur ut.

På ettermiddagen, dro jeg til et julebord for oss frivillige.  

Mye god mat!

Og godt selskap:)

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg