Takknemlighets virus (konkurranse)

Høstprosjekter på arbeid laget av de eldre

Thanksgiving er ordet som går nå for tiden. I USA feirer de snart og i Norge har vi Høsttakkefest.
Å være takknemlig er godt for hjertet. Og dessverre, ofte tar vi alt de gode ting for gitt.
Jeg tenkte at jeg kunne lage min takknemlighet fra A til Å og håper den som leser dette innlegget kan skrive hennes takknemlighet enten i kommentarfeltet eller lage selv et blogginnlegg om det og bare sende meg melding slik at jeg vet om det. Og jeg skal plukke en vinner etter en uke (Legge navnene i ett skål og plukke en med lukkede øyne) og skal sende en liten oppmerksomhet til vinneren. Håper flere deltar og vi kan spre takknemlighets virus i bloggverden😊

Min takknemlighet fra A til Å:
A: Arbeid som aktivitør hvor jeg kan bringe glede for de eldre
B: Barn og barnebarn. For at jeg har fire barn og seks barnebarn
C: C-vitamin Viktig for kroppen
D: Dusj av regn i sommerhete
E: Ektefelle som gjør livet mitt fargerike
F: Fantasi… der blir mange oppfinnelser funnet sted
G: Gud, som jeg kan klamre meg i når livet er for tøft
H: Himmelen….satse på å komme dit en dag
I: Identitet. For at hver og en har det. Unik og ingen har likens.
J: Jesus som døde for våre synder
K: Kjærlighet….alle trenger det
L: Lys…vanskelig å leve i mørke
M: Mat…vi trenger det for å leve.
N: Nåtiden uansett hva måtte den være
O: Oppløftende ord
P: Penger til å handle det jeg trenger og for å kunne hjelpe noen.
Q- Quiz. Det er hjernetrim
R: Rabatt for ting jeg handler
S: Sola…deilig med solskinnende dager
T: Tak over hodet
U: Umulig…det er ingenting som er umulig for dem som tror
V: Vann å drikke
W: WC
X: Xylofon
Y: Ydmykhet…vi trenger å være ydmyk
Z: Zoo ( Dyrepark) Mulighet til å se mange ulike dyr
Æ: Ærlighet varer lengst
Ø: Øynene for å se.

Takknemlighetstre på arbeid. Sitater fra alle.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg