Synørsfjellet

God morgen til deg. Håper du har sovet godt i natt.

Sol og sommer og mange klager over varmen. Men jeg er takknemlig😊

Deler noen bilder fra et sted i nærheten hvor min mann og jeg besøkte en dag. Håper du tar en titt:)

 

Avslutter med dagens takknemlighet og bønn til Gud.

Takk Gud for at jeg trenger ikke å være redd fordi Du elsker meg. Din fred fyller meg. Sammen med Deg kan jeg være frimodig og sterk.
Takk for at Du holder liv i meg. Hellige Ånd, takk for hjelp til å gjøre det du har kalt meg til for med deg er det ingen ting som er umulig eller vanskelig. Ingen stormer du ikke kan stilne. Ingen mørke du ikke kan lyse. Du er min styrke i min svakhet. Takk for at det legedom ved Dine ord. Inspirasjon til daglig og glede. Amen

Ha en fin dag.

 

4 kommentarer
    1. Jeg klager ikke…så mye i alle fall 😀 Av og til blir det LITT varmere enn jeg orker, når det blir over 25, men jeg er mye i skyggen. I dag skal det bli over 30 😮 Men jeg skal til et sted man kan bade i alle fall 🙂

    2. Hvorfor skal man klage på varmen? eller på været i det hele tatt. Det finnes så mye annet man kan bruke sin energi på enn det 🙂 Naturen har sine vakre sider som intet vær skjemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg