Siste prosjekter

Hei! er du en kreativ person? 

På arbeid ble jeg kalt en dame som finner på mye rart. For jeg en person som liker å finne  noe nytt som jeg kan bruke i aktivisering av de eldre. Og de eldre, de er med på alt de rare ting jeg finner på enten det ene eller andre og synes at det var gøy. 

Her er det et nytt prosjekt som jeg skal få dem til å lage neste uke. Måtte prøve det først:)

Og under var noen av prosjektene vi har laget i det siste.

Paraplyene som de mener var tette nok slik at de ikke blir våt av regnet.

Silkeblomster som de syntes var vanskelig å lage:)

Havfruer i ulike farger, men de visste ikke om dem tåler vann?

Blomster laget av klippet og fargerike papir. De eldre syntes at de var fine.

Ugler laget fra dorullene som er malt og klippet papir. Men de blir boende hos oss for de ikke kunne fly.

Papirdokker. De mintes om barndommen.

Og her er trær med blomster og fugler.

Og her er også laget fra dorullene som er malt og pyntet. Sommerfugler og blomstervaser.

Prosjektene er ikke så avanserte. De skal være tilpasset de eldres kapasitet til å mestre noe til tross for høy alder og kroppsfunksjonnene. Men de blir stolte av seg selv av disse prosjektene. Livsglede for de eldre.

 

Kreativitet er å finne opp, å eksperimentere, å vokse, ta sjanser, bryte regler, gjøre feil og ha det gøy.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg