Kunst av frø

Ja, det er frø kan brukes til alt. Ikke bare til fugler eller mennesker, men også til kunst. Dette er en lett oppgave for barn eller for de eldre. 

Ettersom jeg jobber som aktivitør for de eldre, bruker jeg mye Pinterest for å finne nye ideer av ulike aktiviteter som de kan være med på. 

Jeg prøver det som regel først for å se om de kan klare oppgaven. Her er den:

Printet ut fra Pinterest hva de skal lage

 fargelegger

Fargelagt

Ha på lim der frøene skal limes

Og her er min utgave. Jeg brukte ris, makaroni, erter og fuglefrø.

Man kan også bruke helpepper, grovsalt, solsikkefrø eller hva du har hjemme:)

Lykke til hvis du har lyst å prøve:)

2 kommentarer
    1. Det blei jo skikkelig fint.. Lurt å prøve å lage selv først for å kjenne litt på “vanskelighetsgraden”før di eldre prøver seg.. Du virker som du er dyktig i jobben din ..både den kreative og den menneskelige delen..Sånn jeg oppfatter deg gjennom bloggen i alle fall ..Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg