Eat all you can!

 

La meg friste deg i dag med deilige retter. 

Som sagt var jeg på filippinene i år og burdagen min som var i mars fikk jeg feire sammen med familien. Og for at det skal være mindre mas og jag, valgte jeg å invitere familien min til å spise ut. De valgte stedet for meg. Restuaranten heter ” The alley” hvor man kan spise så mye man orker. Og bursdagsbarnet får det gratis:)

Her kan man velge ulike issorter!

Ulike supper

Fishball, chicken ball og kikiam

Her er familien samlet

 

La oss ta en titt til hva de tilbyr: Her er det ulike snacks

Middagsretter

Alkohol drinks

Pizza i ulike varianter

Ulike gryteretter

Nudler, ramen, pasta

Filippinske retter

Pølser og salater

Chips

Søte saker

snitter

sushi i alle varianter

 

Og til slutt: De sang bursdagssangen til meg:)

 

Artig opplevelse for meg.

Har du prøvd en slik restaurant før? Eat all you can buffet?

Ønsker deg en fin dag:)

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg