Dobbelt bursdag

Ja, det var faktisk to bursdager i ett. Fordi min venninne Minze ( hun kunne være min datter) og hennes sønn feiret bursdag i går og jeg var blant de som var blitt invitert.

Her er hele familien

De  har stått på å lage masse mat som dere ser.

Pyntet veggen med ” Happy Birthday” og Minzes yngste sønn smiler til oss.

Her er en del av besøkende inkludert meg. Det var så varmt og nesten alle var kledt i shorts inkludert meg.

Og her sammen med Minze og Christian som hadde bursdag.

Ungene koser med is i varmen.

Den beste delen: Å åpne gavene:)

Og her er en som ikke bry seg om gavene. Søt liten fyr:)

Gruppebildet før kaffe og kake. Bare damene. Mannfolkene ville ikke være med i fotografering.

Her ble lysene tent

Det var en fin bursdagsfeiring. Vi ble skikkelig mett alle sammen og fortært masse kalorier.

Da jeg kom hjem,  måtte jeg bare sitte i trimsykkelen i over en time for å forbrenne litt kalorier.

En herlig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg