Dagens prosjekt

Hei på deg! Hvordan gikk det med dagen din? Har det regnet eller skinte bare solen hos degi dag?

Her jeg bor, blåste det veldig mye tidlig på dagen, men vi har ikke fått noen regndråper. Sola skinte med sin strålende glans og på kirkegård har jeg vært mye på besøk i det siste for å vanne plantene ved gravene…ikke alle, men av familie og venner. Og det er vel mange som gjør det skulle jeg tro.

 

Ellers på arbeid var det litt kunstdag. Siden det er fortsatt sommer, laget vi sommerkunstaktivitetet. 

De eldre var så ivrig å være med på å lage det og det rører mitt hjerte når de er med på alt det rare jeg finner på. Ivrig til å bruke delfunksjonene de fortsatt har. 

Her er min versjon.

Flittig hender av en av de eldre.

Ferdig produkter.

Hva synes du om dem? 

De havner kanskje ikke til ” wall of fame” men de ga livsglede til de eldre og det var mer enn nok:)

Lager du slike ting?

9 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Artig å lese om de aktiviteter dere setter i gang for de eldre 🙂 Det er jo ikke så lenge før jeg er i målgruppa 😀 Flott dag her på alle måter 😀

    2. Så fantastisk! Tipper de koste seg ned lim og papir. Jeg synes resultatene ble flotte og veldig dekorative når de henger sammen som her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg