Dagbok

Det er alltid deilig å minnes det gode ting som skjer i hverdagene selv om det er bare de små tingene.

Dette selfiebilde av meg og min venninnene ble tatt søndag da vi var i Sentrumkirken. Det å vite at man ikke står alene i troen til Gud er stort for meg. Det varmer mitt hjerte å se dette bildet.

Bakt rundstykker med skinke, purreløk og ost i går for dagens tur med de eldre og det var vellykket. Jeg var så spent om jeg ville rekke å bli ferdig med den og deigen ville heve fort. Og det gjorde den heldigvis.

Inne gapahuken hvor jeg sammen med de eldre og andre ansatte tilbrakte en koselig stund.

Utenfor gapahuken

Dagen før, bakte jeg sjokolademuffins som jeg tenkte å servere til Cowboyfesten som jeg har planlagt for de eldre. Disse ble lagt i fryseren.

Takknemlig for middagene som min mann laget for oss i de siste dagene. Her er kjøttkaker med erter, potet og gulrot

Lammekjøtt med salat og ris.

I dag gleder jeg meg fordi en sushibar åpner i dag i nærheten. Og da vi skal ha sushi til middag.

Enn du? Hvordan dagene dine har gått i det siste?

3 kommentarer
    1. Her går det dag for dag. Har ikke fått tilbake gnisten ennå, men er på jobb, og slapper av på kvelden. Sover dårlig. Bloggen får vente til jeg har litt mer energi. Jeg leser andre sine 🙂

    2. Jeg gleder meg også over di små tinga ..liker vanlige dager og rolige opplevelser best etter jeg ble syk <3 Så koselig bilde av to søte venninner.. Mye godt av mat og søtsaker her ser jeg.. Ha en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg