Believe it or not

Ja, det er mye her i livet som blir presentert til oss og vil at vi skal tro på det enten det ene eller det andre. Det kan være slankemidler, skjønnhetsmidler, mirakel, veien til suksess eller berømhet osv. Men til syvende og sist er vår bedømmelses kraft som skal råde. Men det er noen som blir også lurt. Jeg husker engang at det er noen som har solgt tomter til månen og mange som ble lurt av det også. 

Min søster kjøpte et gulsmykke engang som hun trodde var ekte, men det var ikke allikevel. 

I april måned var vi i København og fikk  mulighet til å besøke “Riples believe it or not” museum. Og der var det mye som ble presentert som skal være ekte, men….jeg vet nå ikke jeg.

Her for eksempel er en mann med to tunger

Jeg dro dit forresten med en av mine døtre og hennes barn og mann.

Og her vet ikke jeg hva det skal forestille. En mann som ser slik ut:?

Her er bare pynt ved inngangen

en rennende vannkrane uten å være koblet til et vannrør

Bildet taler for seg selv…

skrumpet hodet

Stort hodeskall?

Et dyr med to hoder

Sau med seks ben?

stort egg

Husker ikke hva dettte er:)

 

 

skummel sted

Verdens styggeste kvinne

Det er noe rart med føttene…

Gud er også et omdiskutert tema. Er Gud virkelig eller ikke? Det er delte meninger om det. For min del tror jeg på Gud. Har opplevd han og har sett hvordan han hadde virket i mange områder i mitt liv.

” Believe it or not.”

Tror du på Gud?

Se kildebildet

Source

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg