Årets første bad!

Ja, det er varmt og det er deilig. Da jeg skulle sette inn i bilen i dag etter arbeid, føltes det som jeg skulle stekes til middag. Bilrattet og stolene var glovarmt. Heldigvis gikk det an å åpne vinduet og få litt gjennomtrekt mens jeg kjørte. Har sluppet å bli svidd. Jeg er jo nokså brunt fra før at  det ikke så mye til for at jeg blir svart.

Men, det fristes med et bad på sjøen. Så jeg ringte en venninne mens jeg spiste spaghettien  som jeg full fart hadde laget for å spørre henne om hun har lyst å ta en bad på sjøen. Årets første bad. Og det vil hun. Og her er stranden vi avkjølte oss ned.

Dette bildet ble tatt før sjøbading:)

Parasol og solhatt. Jepp, passer på at vi ikke blir solbrent:)

Enn du? har du badet på sjøen i dag?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg