Å være kreativ

Har du noen gang våknet en dag og følte at nå er du i den kreative siden at du må være utfolde det?

I går gjorde jeg det. Har fått kreative ånden og etter frokost ble inntatt, begynte jeg med å lage disse kortene.

Vindene utenfor vindu herjer, men jeg var for opptatt til å se hviken retning den blåste. Det påvirket meg ikke i det hele tatt fordi hjernecellene har annen ting å engasjere seg med.

Vil du ta en titt?

 

 

 

Ønsker deg en god søndag og avslutter med dagens sitat:

Be, så skal dere få. Let, så skal dere finne. Bank på, så skal det åpnes opp for dere. 

Matteus 7:7

5 kommentarer
    1. Wow….så utrolig nydelig arbeid, vakre kort ♥
      Du er jammen kreativ og flink 🙂
      Selv er jeg mest kreativ med garn og pinner, og foto 🙂
      Tusen takk for titten 🙂

    2. Så kjempefine kortene var 🙂 Du er jo så kjempeflink jo! Imponert over alt det fine du lager.

      Tusen takk for det kjempefine Bibelverset, og det er et kjempefint Bibelvers <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg