Idol, krumkaker og julebord

Hva er du opptatt med i kveld?

Liker du å se på Idol?

Årets Idol er litt spesiell for oss som bor på Ørlandet fordi en av deltakere Øystein er herifra.

Og du skjønner sikkert at de som bor her støtter han og er klistret på TV skjermen i kveld.

Og han gikk videre til finalen og vi blir jo selvfølgelig glade. 

 

Se kildebildet

Ellers stekte jeg krumkaker i kveld. Jeg skal ta dem med meg til vår julefest på søndag.

Gårsdagen var jeg på julebord sammen med de eldre. Vi tenkte at de fortjener også å oppleve det derfor ordnet vi det slik på arbeid. Pyntet lokalet, sang julesanger, lest julevister og det ble julequiz mellomserveringer.

Og her er jeg. Pyntet meg selv til festen

Og julematen med riskrem til dessert.

Jeg er takknemlig for alle gode opplevelser i hverdagen. 

Enn du?

Har du opplevd noe spesielt i det siste?

9 kommentarer
    1. Mine to favoritter gikk jammen videre, og tenk to trøndere i Idolfinalen 🙂 Kjempegøy 🙂 Da jeg var på katteutstilling på Dal forrige helg reiste jeg sammen ei som er fra Brekstad.
      Sønnen til min tremenning (Marius Samuelsen) vant Idol 2016 🙂
      Nå ser jeg på håndball EM, og krysser alt jeg har for Norge. De er avhengige av at Romania vinner på søndag.
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Jeg så på Idol helt til min favoritt røk ut. Siste jenta som var med, var min favoritt 🙂 Både fordi hun er fra min by, og fordi hun har sunget med, og vært vikar for min datter som hadde den egentlige sangoppgaven for noen år siden. Og på toppen av det hele, så kjørte jeg henne hjem den gangen etter endt øvelse 🙂 Så da var det så klart henne jeg stemte på 🙂
      Koselig program uansett. Men de siste gangene har jeg ikke hatt anledning å se det.
      Koselig med julebord. Dere er flinke der du jobber, med å gjøre det koselig for dem som bor der <3
      Ja, jeg har opplevd noe spesielt, som du kanskje har lest i bloggen min i dag. Trist når noen går bort, veldig plutselig.
      Jeg ønsker deg en fin helg <3

    3. Eva: Jeg har egentlig ikke fulgt med heller. Det er jeg bor sammen med som slå på tv. Jeg gleder meg for hans vegne:)
      Skal lese innlegget ditt.
      Takk for titten!

    4. Jeg heiet på Øystein! Særegen, flott stemme! Du kler godt fiolett/lilla. Sjølsagt er det viktig å stelle i stand førjulshygge for de som må bo på sjukehjem! De er heldige som har ei hjertevarm dame som deg der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg