Advents gleder

God søndags morgen i advent. 

Midt i travehelheten forsøkte jeg å bake julebakst. Disse skulle være havreflarn med sjokolade. Jeg skulle doble oppkriftene, men doblet bare de to første ingrediensene og  glemte å fordoble resten og resultatet ble slik. Men det smakte ikke verst:)

Her er pepperkaketrofler. Det skulle være hvit sjokolade, men jeg hadde ikke. Så det ble brune:) God men mektig.

Ostekveld sammen med vår yngste datter som er hjemme nå helga.

Og nissekona kom ut fra gjemmestedet. Denne laget jeg for min svigermor i 2013. Men kom tilbake til meg da svigermoren er ikke lenger hos oss. 

Og resten av julepyntene kommer etterhvert.

Avslutter med disse ord: 

Når du tenner det første lyset i dag, husk at Kristus er verdens lys. 

Se kildebildet

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg