On the road again

Norge er et vakkert land. Og jeg tror alle er enige i det. Landskapet er uklanderlig.

Bildene er tatt  gjennom kjøreturen som jeg og mannen min hadde en dag. Har tatt masse bilder og deler ut etter hvert.

Deler også sitater fra bibelen mellom bildene  fordi jeg synes ordene også er vakre og inspirerende og håper at noen blir inspirert eller oppmuntret av dem:) 

 

Så vit da at Herren din Gud,

han er Gud, den trofaste Gud som holder fast  ved sin pakt

og sin miskunn i tusen ledd mot dem som elsker ham og holder hans bud.

5. mosebok 7:9

Men jeg skal ikke trekke min miskunn tilbake
          og ikke svikte min trofasthet mot ham.
          
 
Jeg vil ikke vanhellige min pakt,
          ikke endre ordene fra min munn.

Salmenes bok 89:34-35

Summen av ditt ord er sannhet,
          dine rettferdige lover varer evig.

Salmene 119:160

Herren er ikke sen med å oppfylle sitt løfte, som noen mener. Nei, han er tålmodig med dere, for han vil ikke at noen skal gå fortapt, men at alle skal nå fram til omvendelse. 

2. Peter 3:9

 Hvis da dette folket som mitt navn er nevnt over, ydmyker seg og ber, søker meg og vender seg bort fra sine onde veier, skal jeg høre dem fra himmelen, tilgi dem syndene og lege landet.

2. krønikebok 7:14

Vit at Herren gjør under
          for den som er trofast mot ham.
           Herren hører når jeg roper til ham.

Salmene 4:4

Herrens ansikt er vendt mot dem som gjør det onde,
          han skal utrydde minnet om dem fra jorden.

1. Peter 3:12

Og dette er vår frimodige tillit til ham: at han hører oss når vi ber om noe som er etter hans vilje.

1. Johannes 5:14

Før de roper, skal jeg svare,
          mens de ennå taler, vil jeg høre.

Jesaja 65:24

Rop på meg, så vil jeg svare deg og fortelle deg store, ufattelige ting som du ikke kjenner til.

Jeremia 33:3

Gud er ikke en mann så han lyver,

et menneske så han skifter sinn

Gjør det ikke det han sier, 

holder han ikke det han har lovt?

4. mosebok 23:19

Ha en fin mandag til alle:)

4 kommentarer
    1. Ja, Norge er et kjempefin og nydelig ferieland, og med vakkert landskap og natur <3 🙂
      Kjempefine bilder du har tatt, og bildene dine er jammen reklame for hvor fint vi har det 🙂
      Kjempefine ord du deler også <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂
      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg