Forandring i planene

Hei! God lørdagsmorgen til deg.

Håper du har sovet godt i natt. Jeg har i hvert fall sovet som et murmeldyr.

Kroppen har vært brukt til det grader i går med både arbeid og “mountain hiking:”

Før jeg dro til jobben i går, spurte jeg min mann om vi kunne dra til en båttur. Tenke på å overnatte på ei øy og nyte solnedgangen. Men nordavinden blåste kraftig og det var tåkete i havet, så båtturen måtte vi bare utsette til en annen dag. 

Men, etter en velfortjent middagshvil, fant vi ut at vi kan gå til en liten fjelltur isteden for å se på en gapahuk som heter Olavsbu. Det skal være fin utsikt oppi der.

Som dere ser er det også mye blomster å se på vei til toppen.

Litt tåkete på vei opp

 

landskapet på vei oppover

 

Det er sikkert finere utsikt hvis ikke tåke dominerte

Nå er jeg snart i målet

Endelig!

Og her Olavsbu. Vi tok oss en kopp kaffe og spist kveldsmaten her

Det er også en grill plass i nærheten

Stedet er verdt turen. Det tok oss ca en time oppover.

Avslutter innlegget med dagens bønn:

Takk Gud for at hos Deg kan jeg finne håp og stryke.

Takk Gud for at uansett hvor mye jeg tviler,

på randen å gi opp,

blir skuffet og irritert eller lei meg,

til og med synde mot deg med mine tanker, ord, og handlinger,

har Du alltid en åpen arm til å ta imot meg når jeg kommer til Deg.  

Takk for Din tålmodighet, tilgivelse, forståelse og oppmuntring.

For en ny start hver gang jeg snubler, tviler og synder mot Deg.

Hjelp meg og alle jeg er glad i til å vandre med Deg.

Gå Din vei.

Takk for Din nåde.

La oss ikke ha avguder i våre liv.

Jeg ber for hjelp slik at vi er i stand til å elske Deg og vår neste.

Jeg ber i Jesu navn. Amen

Ligaya

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg