Påske ting og tang

Hei på deg! 

Det nærner seg påske og man får lyst til å lage påskepynt eller bruke gule farger. Det minner meg om solen. 

Så i dag på arbeid…ble det litt påskeaktivitet.

Ja, det blir ikke lenge for jeg får skikkelig varme og sol. Jeg skal nemlig reise til hjemlandet mitt kommende onsdag og jeg gledet meg veldig. 

Så kanskje får jeg også mulighet til å blogge derifra.

Her er min påskejenta:)

Påskekylling og  i nederste bilde er det en bamse som jeg hadde klart å hekle i år.  

Enn du? Har du laget noe til påske?

Ha fortsatt en fin dag:)

Ligaya

9 kommentarer
    1. Fine ting du har laget 🙂 Jeg har ikke laget noe ennå i år 🙂 Så koselig du skal på tur til hjemlandet da 🙂 Det blir nok kos <3

    2. Dekorative og fine ting :)) Har ikke laget noe , men har pynta litt til påske :)) Så hyggelig å skulle til hjemlandet ditt da..og varme og sol høres nydelig ut <3<3

    3. Laila MA: Var innom bloggen din og kommentert, men fikk bare beskjed at jeg må oppgi riktig webside adresse. Jeg har jo bruk blogadressen min, men den vill ikke bli godkjent.
      Men, jeg kunne tenke meg å dra til disse stedene:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg