Vakre Norge

 

God morgen mine venner! En ny dag og fortsatt en hviledag eller kosedag for de som ikke må på arbeid i dag.

 Vel, det kan være kos det også å dra til jobben hvis man både elsker og trives med jobben.

Tilbakeblikk..

Deler bilder fortsatt bilder fra vår tur i Kragerø for å friske opp dagen…

yes det var en gang en sommer

 


 

Avslutter innlegget med dagens tekst og bønn

Romerne 1:14

For jeg står i gjeld både til grekere og andre forkeslaget, til lærd og ulærd.

Bønn

Far, jeg kunne aldri ha betalt Deg for alt Du mhar gjort for meg,

med takk for påminnelse at alt jeg gjør for de mindrestilte, gjør jeg for Deg.

Takk for muligheten til å kunne gjøre noe for Deg.

Fyll meg alltid med glede til å gjøre gode gjerninger for andre 

for Din ære Far.

I Jesu navn jeg ber.

Amen

13 kommentarer

Siste innlegg