Jeg er rørt

En gang i året får vi masse oppmeksomhet. Det er når vi har bursdag.  Så i dag ettersom det er dagen min, fikk jeg rikelig oppmerksomhet og vil takke dere alle sammen.

 

Tidlig i dag  ble jeg så rørt av Frodith som har laget et spesiel innlegg for min bursdag og hennes ord fikk meg til å felle noen tårer. Tårer av takknemlighet.

Her er hennes ord:
 

En vakker blomst..

Rykket med røttene opp fra sin varme jord..

Plantet i snø og kulde..

Men varmen i hjertet sitt og HANS…

Fant hun her…

Midt blant høye fjell, rimfrosset bakke og mørketid..

 

En vakker blomst..

Som har satt spor..

I noen og enhver..

Med sitt smil..

Som sprer seg fra lilletåen

Og helt opp i øyenkroken…

Gratulerer så mye med dagen Ligaya /Joy!!

Du er en flott JENTE, som jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med.:-)

En inspirasjon for mange, en glede for alle <3

Bursdagsklemmer i massevis <3

Frodith, er en dame med masse omsorg for alle rundt henne og hun glemmer ikke bursdagene til hennes bloggvenner. Lager flotte innlegg for hver og en. Det er beundringsverdig. Jeg er så glad for at jeg ble kjent med henne. En dame med stor hjerte av gull. Så flink med ordet, bilder og håndarbeid. Hun lyser bloggverdenen med sine innlegg. 

Et dikt ble også laget av en annen bloggvenn som heter Anders som ble lagt på facebooksiden min:

Ligaya came to be a name

of admiration and of fame

Congratulation! 

May your day be

wonderful in any way.

 

Dagen min ble feiret med en enkel middag ute sammen med mannen og svigermoren. Avsluttet med kake og kaffe hjemme:)

 Men jeg er kjempelykkelig for det. Jeg er en velsignet dame som er omkranset av mange flotte og snille menensker.

Igjen, takk alle sammen

JOY

31 kommentarer

Siste innlegg