Dagens safari

I dag er det kjempeflott vær og derfor bestemte jeg og mannen min å dra til fotosafari. Egentlig ta bilder av fugler i Grande fjæra.

Men vi fant ikke  ikke noe fugler der, fant isteden ulike dyr andre plasser

en fin hest som beiter…litt vintergress

kråker

utrolig nok, rådyr, men de er så lang unna

enda mer kråker

svaner…litt langt unna selv om jeg har lang lens i kamera

kuer av andre rase

fugler i flokk

og fugler…eller høner i bur:)

Har du vært på fotosafari i dag?

JOY

15 kommentarer
    1. Så koselig og flotte bilder! Gjør jo ikke noe om de dyra er langt unna..så lenge det rundt er vakkert!!

    2. Åh så mange fine dyr og fugler og sånt du hadde fanget på kamera 🙂 Jeg har en utrolig dårlig dag i dag, så har ikke engang orket å gå ut. Men nå planlegger jeg en liten tur ut og opp på en topp her. Bruker nok lenger tid enn vanlig. Men trenger litt luft….:)
      Ha en fortsatt fin søndag <3

    3. Flotte bilder venner. Her har vi sittet å sett tv sport stort sett heile dagen. Vore to små turer ute med bil. Veldig rolig dag. Men det var nødvendig. Så kanskje denne uken som kommer blir litt sprekere enn den forrige. Koselig å sjå bildene dine. klem fra sogn

    4. Hi hi! 🙂 Fotosafari – jeg! 🙂 Jeg er glad bare det klikker i kameraet når jeg trykker på knappen. Så bildet av Lille Anders i snøen var nok i dag. Jeg blir litt mettet av den turen jeg vanligvis går også, så jeg finner ikke så mange motiver. Bildene dine er fine! Artig å se hvordan det egentlig ser ut, der ute på Ørlandet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg