Norges natur

God morgen! Artig med en ny dag og nye muligheter. Ettersom jeg hadde ikke vært ut på tur denne uken gravde jeg frem igjen gode minner fra en av kjøreturene mannen min og jeg har hatt i fjor sommer. Vi var vel på vei til Kragerø da jeg tokk disse bildene. Han kjørte og jeg knipset.

Jeg håper at du ble forfrisket av bildene:)

Avslutter innlegget med dagens bønn

Takk Kjære Gud for en ny dag og nye muligeheter.

For du ga oss øyne til å se ditt vakre skaperverk.

Himmelen og jorden er skapt ved ditt ord.

La oss også være skapende mennesker….

skape noe vakkert i hverdagen vår. 

Jeg ber for at vi skal se og oppleve at Ditt nærvær.

Se hvor mektig Du er.

Takk for at Du har gode planer for hver og en som tror og setter sin litt til Deg.

Jeg ber i Jesu navn.

Amen

T

18 kommentarer

Siste innlegg