Ta det med ro!

I dag er den femte dagen av Miss Mommys ” Gjør en forskjell challenge.

Dag 5: Gjør noe du har lyst til. Jeg vil gjerne høre om hva det er.

Egentlig i dag, bør jeg skrive noe som jeg ikke fikk til å gjøre hele dagen , fordi  jeg gjorde jeg alt jeg hadde lyst til å gjøre,

fra jeg sto opp til nå.

Jeg liker å ha en stille stund sammen med Gud når jeg våkner om morgenen i femtiden.

source 

Etterpå legger jeg ut innlegg til bloggverden og leser noen blogg som jeg rekker før arbeid.

source

I dag, mens jeg holder på å spise frokost, så jeg den flotte soloppgangen og måtte bare ut og knipse, for jeg elsker å  ta bilder av fargerike himmel. Og da sa mannen min at jeg må ta det med ro:) Men ut og knipset jeg likevel!

Og jobben min elsker jeg jo og etter jobben blir det middag hos svigermor. Og da alt jeg har gjort  i dag er det noe jeg har lyst til.

Hva med deg? 

Hva har du gjort i dag som du hadde lyst til?

JOY
 

16 kommentarer

Siste innlegg