Min lille søte kanin

Hei på deg…sier min lille rosa kanin!

Hun ble laget for en stund siden men hadde ikke vært her på besøk.

Hun ble så lei av å vente på at matmoren skulle vise henne frem,

så da datteren i huset trengte en gave til en baby, valgte hun å ble med henne for  å glede babyen.

Heldigvis fikk jeg ta et bilde av henne før hun dro avgårde. Håper hun er lykkelig nå der hun er:)

Ellers nærmer seg påske igjen og kanskje jeg bør tenke på å lage en ny kanin med en ny farge.

Enn du? Hadde du heklet eller strikket en hare eller kanin før?

 

JOY

 

5 kommentarer
    1. Så flott den var! Det er jo så gøy å få sånne ting som er hjemmelaget! Kjempe flink er du.. Jeg har aldri vært noe strikke racser..ihvertfall ikke sånt småting! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg