Et sted av velvære!

Jeg skulle ønske at jeg kunne dra tilbake til dette stedet i disse dager for å få en følelse av velvære. Jeg trenger virkelig det.

Jeg hadde koset meg skikkelig da jeg var der i mars måned.

Det var min andre datter og hennes familie som tok meg dit. De hadde vært der og overnattet engang.

 

Parkerings plassen

bilder rundt omkring

Det er både små og store hytter til overnattinger

Et sted til å drikke kaffe

Men vi dro dit bare for å få en følelse av velvære. Hel-kropps massajse, bestilte vi.

Dusj før behandlingen

Fot massasje

Hel- kropps massasje var godt både for kropp og sjel. Jeg tror jeg kommer tilbake på dette stedet en annen gang.

Men, det er godt å minnes også.

Enn du? Har du vært på en slik sted og fått hel-kropps massasje?

Hva gjør du for å oppleve en følelse av velvære?

Takk forresten til alle som har vært innom  og leste blogginnlegget jeg har laget i går om min sorg pga  min yngre søster bortgang. Takk til alle for  omtanken. Det varmet mitt hjerte.

JOY

20 kommentarer
    1. Så godt at du har noen fine minner nå i disse dager å kose deg med, når ting er trist ellers. Stor klem til deg. Ta deg rå til litt aromaterapi eller massasje her i Norge nå også 🙂 Klemmer <3

    2. Det så jo ut som et paradis, så skjønner godt at du lengter tilbake dit. Jeg elsker å sitte på en stein å se utover havet. Det er terapi for min kropp og sjel 🙂
      Så trist det var med din søster. Kondolerer så mye. Klem til deg Joy, så får du minnes gode minner om henne 🙂

    3. Eit virkelig flott sted det der ja. Skjønner at ein blir fylt med velvære bare man går der. Dit må du nok dra flere ganger ja. Så bra at du fikk så masse omtanke i går. Du fortjener og trengte det. Stor klem til deg i dag også

    4. For en vakker plass, jeg kunne trengt en tur dit for hel behandling 🙂 Skjønner virkelig godt du tenker deg dit nå . … men jeg syns at når ting er tunge og trassige så er havet en vakker plass å dra til. Sitte å mimre og minnes mens bølger slår ut og inn over svaberget. Lærte tidlig at å skrive tanker i sanden er effektivt, da bringes de ut i store verden for svar 🙂 Ha en velsignet kveld min venn 🙂

    5. For ett herlig sted , så rolig og deilig der …Og nesten best av alt massasje og velvære . For det trenger vi alle en gang i blant , litt selvpleie …Og fred og ro rett og slett , tid til å nyte livet bare :))
      Selv går jeg til hudpleier å blir dullet med hver 4 uke , så jeg er nok litt bortskjemt og ekstra gla i velvære ja :))
      Fine og vakre bilder av deg og familien til din yngste datter var det ? Vakre :))
      God kveld videre Joy <3

    6. Så mange vakre bilder fra et (for oss nordmenn) svært eksotisk sted! Jeg vet ikke om Joy er ditt virkelige navn, men uansett er det vakkert, og har en vakker betydning 😀

    7. Kjempefine bilder du viser oss, og det ser så koselig ut der 🙂 Huff det er kjempetrist å miste noen man er glad i <3 Jeg tenker masse på deg skal du vite <3 <3 <3
      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂
      Bloggklem fra Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg