88 spa resort!

Selv om jeg hadde allerede feiret dagen min på Canyon Cove  sammen med den store familien min, fortsetter jeg bare med feiringen på selve dagen min. Ettersom ungene har arbeid og jeg skal være hos moren min, var det ingen av dem som kunne være med. Men en annen søster som  ikke fikk være med oss på Canyon Cove ble med meg på denne plassen som ligger i nærheten av huset til min mor. Moren våres er for svak til å være med, så det ble bare meg og søsteren.

Bli med en tur du også. Her er inngangen på 88 Spa Resort. . Det er Koreansk drevet sted.

 

Det var tidlig tirsdags morgen og det var ikke mange folk å se.

Man kan leie en cottage hvis man har lyst å overnatte der

Nesten alene i paradiset

En av de mange bassengene her.

Kan kjøpe drikke her hvis man blir tørst

For stor familie eller gruppe

Det som er spesielt med dette stedet er at flere av bassengene har veldig varmt vann.

Hensikten er å kurere en del sykdommer i kroppen.

Fortsatt alene, ser det slik ut. Søsteren ville ikke avbildet i bloggen min.

Det spilles også vakker musikk som gjør badingen mer artig!

Selv om det var ikke mye folk, var det to damer som sang og underholdt på scenen. Herlig!

Jeg og søsteren hadde det kjempeartig. 

Beste bursdagsfeiringen jeg hadde opplevd i hele mitt liv. Pleiet min kropp og sjel.

Men helga etterpå, tok vi med oss mine barn og barnebarn og den eldste søsteren våres og hennes mann.

Der er mer bilder etterpå. Denne plassen er enorm!

Avslutter med dagens bønn

Takk Gud for en natts hvile og en ny dag til å disponere til hver og en.

Takk Gud for at Du gir oss mot og styrke til å kjempe med våre kamper.

Du er en kilde av kjærlighet.

La oss bli fylt av Din godhet.

I dag Far, la oss se med Dine øyne. 

Bry oss og være til nytte.

Være en gledespreder.

La oss ikke miste motet i motganger, men se dem som.mulighet til å vokse, lære og utvikle oss.

La oss gjenspeile Deg uansett hvor vi er.

La Dine ord flomme fritt gjennom oss.

Takk for alle gode ting. 

Jeg ber i Jesu navn. Amen

JOY

6 kommentarer
    1. Det ser helt fantastisk ut der, og skjønner godt du koste deg der 🙂 Så frodig og fint, masse planter og helt herlig omgivelser 🙂 FInt du og søsteren koste dere 🙂 Skulle gjerne tatt en tur dit ja 🙂 Ha en fin dag Joy <3

    2. Hei på deg og god formiddag. For noen flotte bilder. Skjønner godt at du koste deg der. Blir nesten frisk i kroppen bare av å sjå bildene. Gleder eg til du viser bilder fra da alle var der. Nyt dagen klem fra meg

    3. For et nydelig sted ..og så koselig å være der med søstern din :)) så rolig og behagelig ut der også..og å være i varmt vann synes jeg er veldig behagelig…så kunne nok likt meg der jeg også :)) Fortsatt fin fredag :))

    4. Må har vært helt vidunerlig å være der, så stille og fredfullt ut på en eksploderende måte 🙂 Nydelige bilder og bønn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg