Titter opp igjen!

Jeg vet ikke om det er bare meg som skifter ofte fra den ene til den andre. Jeg hadde sluttet å blogge på denne siden en stund, startet en annen, men fant ut at jeg kan likevel gjenoppta å blogge på denne siden. Det er jo her jeg har mine kjente blogger. Den andre bloggen som jeg hadde startet handlet om min ” hverdagsliv med Gud”. Det skal bare egentlig handle om bønn og Guds ord. Men jeg fant ut at livet mitt og alt jeg gjør handler jo egentlig det uten at jeg skal snakke om det hele tiden. Så dermed blogger på denne siden igjen etter mye slit å komme inn igjen:)

Uansett hva man gjør er det vanskelig å tilfredsstille alle, så det er best at man er seg selv og da får de andre bestemme om det jeg skriver eller deler ut er noe for dem. Det gjelder også meg selvfølgelig.

Så hva har jeg gjort i det siste? For det første hadde jeg vært på Filippinene på ferie og besøkte min familie der. Jeg hadde delt ut noen bilder i andre bloggen min, men jeg kan også dele ut her ettersom det er kanskje ikke alle som har sett dem ennå:)

Så jeg begynner her.

Siden jeg var på filipinene i mars måned, feiret jeg bursdagen min der sammen med familien.  Jeg tror vi var ca 27 stykker. Fotsatt  var det mange som ikke kunne bli med. Vi var på en plass som heter Canyon Cove. 3-4 timer kjøring fra hvor moren min bor.

 


                                          Denne er inngangen

 

 

Vi leide en liten hytte for å beskytte oss mot den sterke solen. Vi skulle være der på dagstur.

 

Bildet av meg og min sønn. Rart å tenke på at han er allerede 36 år gammel og jeg er 53 år. 

 

 

Men jeg er en lykkelig bestemor!

 

 

Ungene koset seg i badestranden.

 

 

 

Min yngste søster og meg!


 

Meg og mitt eldste barnebarn som fyller 14 år i år!

 

 

Mine to døtre og deres familier kom litt senere. De fikk problem med gps og kjørte seg bort.

 

 


Nå er ungene sammen

 

 

                                        Lunsj tid. Glemte å ta bilder av maten. Alle var sultne:)

 

        Jeg lånte min yngste søsters barnebarn. Hun er bare skjønn!

 

På bildet er Zyrish, mitt fjerde barnebarn, en niese og Ethan mitt femte barnebarn.

 

 

Noen bilder om plassen.

 

 

 

 


      Jeg hadde koset meg som bare det. Godt å være sammen med familien:)

 

Deler mer bilder av turen min på Filippinene

 

 

                                                                      JOY

9 kommentarer
    1. Der ser jeg du har innlegg ja…så bra ..blir hyggelig å se mer til deg..lov til å ta pauser og starte igjen 🙂 For noen flotte feriebilder fra et fantastisk sted..og blide herlige folk :)))

    2. Hei kjære deg. Syns det er så godt at du er tilbake her på denne bloggen. Den andre bloggen din er nok so du skjønner ikkje så mye for meg. Veldig kjekt å sjå det og familien din. Veit kor godt det er å sjå min familie, for eg syns den bor langt borte. Da er det jo veldig mye kjekkere for deg når du endelig ser din. Da skal eg hoppe opp til neste innlegg. Klem fra meg

    3. Så flott å se at du er tilbake igjen 🙂 Har savnet innleggene dine 🙂 Godt at du har hatt det bra og at det ikke var noe alvorlig som var grunnen til fraværet 🙂
      Så ut som en utrolig god og deilig ferie med familien 🙂
      Ha en riktig flott helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg