Morgensbønn

God morgen kjære Gud. Det er mandag igjen og begynnelse av en ny arbeidsuke. 

Herre, uansett hvor hektisk denne uke kan være, la oss ikke glemme å sette til til å lytte på Deg og til alle som krever vår oppmerksomhet.

Jeg ber for at vi skal være kanaler for Din frelse, helbredelse og liv. 

Far, åpne hver og ens øyne som ennå ikke ser sannheten om Deg. 

Åpne ørene av dem som ikke hører Din røst. 

Gi hver og en forståelse på hvem Du er og hvor stor Din nåde er til tross for mye lidelser her i verden.

Jeg ber for hver og ens hjerte være et sted for Deg.

 Jeg ber det i Jesu navn. Amen

Ha en velsignet uke mine venner! 

Joy

5 kommentarer
    1. Tusen takk for den kjempefine bønnen <3 Noe å ta med seg ut i hverdagen 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Klem fra Toril

    2. Tusen takk for en vakker og viktig bønn 🙂 Ha en velsignet uke min venn, og må dine ord og bilder røre ved mange 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg