En vakker vei!

 

kilde

 

Yes, mine venner, vi nærmer oss 2015. Timene og minuttene tikker avgårde og jeg vil også være med å ønske velkommen det kommende året  med disse ord:

Lag en vakker vei igjennom 2015.

I hånden bærer du frø til dine drømmer.

Tilgivelse  til dem som holder deg fanget til fortiden.

Gi det til hjertet ditt

og det vil gjøre resten!

Bjørg Thorhallsdottir

 

kilde

 

Har du lagt planer til året 2015?

I hvert fall mine drømmer eller planer i 2015 er:

Besøke hjemlandet mitt og andre land

Gjøre bloggen min til en bok som etterlater til mine barn og barnebarn

Klatre mer fjell

Trene mer

Skrive mer

Lær fotografering

Lese mer bøker

Lære mer av Gud og hans vei. Bli mer kjent med skaperen!

Være mer kreative…og mye mer!

Hva er dine drømmer eller planer i 2015?

Vil du dele det med meg?

Med ønske om et Godt Nytt År!

JOY

 

16 kommentarer
    1. Det var fine tanker og ord du ønsket det nye året velkommen med :)..og fine planer du har..jeg skal prøve å ta en dag av gangen, og fortsette å kose meg med små ting i hverdagen 🙂 Klem fra meg<3

    2. Det var mange fine mål, og jeg tror jeg har mange av samme faktisk. Jeg skal definitivt fotografere mer 🙂 og reise litt mer 🙂 Men har ikke så mange mål egentlig 🙂 Sånne nyttårsforsetter, lite av dem.. Håper du har hatt en fin dag 🙂 jeg har vært på jobb, men koser meg i sofaen nå 🙂 klemmer <3

    3. frodith: ja, jeg regner med det fordi vi deler mange av samme interesse:)
      Har også vært på arbeid og nå kan jeg sitte meg ned igjen:)
      Ønsker deg godt nytt år nå for i morgen er vel alle opptatt:)

    4. Jeg er ikke så travel i morgen. Jeg skal en tur til mamma som er litt småsyk. Blir joggebukse og pizza på oss 🙂 Men god nyttår hvis vi ikke snakkes 🙂 klemmer <3

    5. Hei vennen. Det var mange fine planer og fine ord her i dag. Eg ahr ikkje laga meg noen store planer. Men har eit hovedmål. Det å gjere alt eg kan for å vere friskere neste år. Da kan eg gjere meir av dei tinga eg sjølv vil og vere til hjelp for familie. Reise tio familie og vere saman med dei. Det er mine hovedmål for året som klem til deg. Nyttårsklem viss eg ikkje ser deg her inne i morra.

    6. Det var mange vakre ord og drømmer for det nye året, håper de alle går i oppfyllelse for deg 🙂 Jeg skal bli bedre på å studere bibelen, det er det eneste jeg vet for det nye året, men håper det bringer gleder og kunnskap 🙂

    7. Det var mange fine ord og betraktninger om ditt ønske for det nye året Joy og jeg håper du vil klare og få det innfridd:-) Selv har jeg ingen nyttårsforsetter ,men håper at jeg selv og mine kjære skal få holde seg friske og så ta en dag av gangen,,,for er ikke alltid det går som en planlegger og vil bestandig. Men har selv bestilt en tur til Gran Canaria i dag så har 3 mnd til og glede seg til noe som jeg liker:-) Så jeg vil få ønske deg et riktig godt nytt år og hygg deg så mye med dine i morgen:-)

    8. Hobbystua: oi! Så koselig. Tur til Gran Canaria:) skal til Filippinene i mars også og gleder meg. Ja, håper også at vi kan alle sammen bli friske:)
      Godt Nytt år min venn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg