Deilig er jorden!

Deilig er jorden når man kan gå ut en tur og trekke inn den friske luften!

Når det  fortsatt  finnes liv i vinterstid.

Når man har øynene  til å se  de forskjellige farge nyansene i omgivelsene.

Når man kan føle den friske vinden berøre huden.

Ja, Deilig er jorden når man kan se solen!

Bildene ble tatt fra min mobil kamera da jeg gikk en tur søndag!

 

Avslutter innlegget med ord for dagen og bønn for deg :

Du teller hvor ofte jeg flakker omkring. Tøm mine tårer i Din flaske,

er det ikke omtalt i Din bok?

Salmene 56:9

Takk Gud for Du er interessert av tårene våre.

Du teller hver dråpe.

Du vet hvor det kommer fra.

Fra et fortvilet  eller  lykkelig hjerte!

Takk for Dine hender som tørker tårene våre

og gir hver og en den trøsten man trenger.

Takk for Din omsorg.

La oss fokusere blikkene våre til Deg

og ikke til vanskelighetene som rommer oss.

Takk for uansett hva som skjer, 

ingen kan skille oss fra Din kjærlighet.

Amen

Ønsker deg en sol skinnede dag!

JOY

 

8 kommentarer
    1. Så kjempefine og nydelige bilder! Elsker dem alle sammen 🙂 Tusen takk for de kjempefine ordene du alltid deler med oss <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin bittelillejulaften 🙂
      Klem fra Toril

    2. Takk for nydelige ord i bønn, og bilder som setter stemningen over hvor stor vår Herre er 🙂 Ha en fin kveld min venn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg