Underholdning!

God morgen mine venner! Har dere sovet godt i natt? Jeg har i hvert fall sovet godt etter å ha sett en film på you tube som heter : The Christmas shoes. Av og til ser jeg film for å bli underholdt når jeg er sliten og ikke ville gjøre noe mer enn å sitte på sofaen eller ligge i senga. I går kveld var det slik.  Filmen fikk meg til å felle masse tårer, men den hadde en lykkelig slutt allikevel og jeg ble underholdt.

Da vi var på ferie i Praha sist høst, var ikke noe problem å bli underholdt. På gatene sto folk med forskjellige instrumenter og underholde til folk. Det er en form også for å tjene penger. Hvorfor ikke det?  En ærlig fortjent penger:)

Vet du hva heter instrumenten mannen bruker?

Denne gruppen underholdt for å vise sin kultur til turistene og det et flere slike dans og sang hele dagen. Spennende å høre på sangene deres og på deres språk også. Føltes som man er i en annen verden. Og det var jo det på en måte.

Her viser det tror jeg deres nasjonal dans. Damene var virkelig flinke!

Jeg likte i hvert fall underholdninger. Å se andre manns kultur er veldig spennende.

Enn du? 

Hva slags underholdning foretrekker du?

Avslutter dagen innlegg med dagens bønn:

Førførelser….det er overalt.

Alt som hjerte begjærer.

Hjelp oss til å motstå Herre og mest av alt….

ikke la oss være den som frister andre 

til å gjøre noe som fører de andre bort fra Deg.

La oss se skjønnheten og herligheten i ditt rike…

slik at vi sikter etter den.

Jeg ber i Jesu navn.

Amen.

Ha en fin dag mine venner.

Joy

13 kommentarer
    1. Masse fin underholdning du fikk bilder av. Koselig å se sånt. Jeg liker LETT underholdning, noe som krever lite av meg..i hverdagen. I ferier kan jeg godt se noe mer krevende 🙂 klem <3

    2. God morgen. JA eg sov godt i natt. Beste natta på veldig elnge. Var forferdelig stiv når eg stod opp da, men det gjør ikkje noe. Var oppe å trente og gikk rundt bare ein gong i natt og det er uvanlig.
      Liker lett underholdning når eg skal slappe godt av ja. Burde sjå ein julefilm snart kanskje. HA ein flott dag min venn

    3. God morgen 🙂 jeg har sovet veldig godt i natt.
      Så mye fin underholdning du fikk oppleve i Praha 🙂 den turen der lever dere nok lenge på tenker jeg.
      Den beste underholdning for meg er katten som leker eller barn som har det moro. Jeg ser nesten aldri på tv. Fin dag til deg 🙂

    4. frodith: Morn Frodth:) Takk for besøket. Jeg tror vi er lett for å underholde. Dine små krabatter er i hvert fall en stor underholdning for meg:)
      Ha en fin dag. Jeg skal ikke jobbe for kl. ett på ettermiddag for da skal jeg hjelpe til juleavslutninger av de ansatte på sykehjemmet:)

    5. God formiddag! Ja jeg har sovet kjempegodt, men har våknet litt for å finne en stilling på foten min. Tråkket over forrige helg da jeg hadde på meg pensko, og det kjenner jeg til. Var på en kjempeherlig konsert i Vår Frue Kirke med damekoret Cantus i går kveld. Det var balsam for sjelen og ørene det <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Klem fra Toril

    6. Underholdningen var jo flott her og fine antrekk …litt usikker på navnene på alle instrumentene . Men tror han ene har en saksofon ….Hmm ja og jeg liker mye slags underholdning . Annen kultur kan være spennende da , men er også veldig glad i film og teater :))
      Ønsker deg en strålende torsdag min venn :o)

    7. Så flotte bilder, og det er alltid så kos å se på ulik underholdning i de landene en besøker :-).
      Noe av det jeg gleder meg til i julen, er å slappe av i sofaen med gode julefilmer, som bringer frem både tårer og latter <3 Ha en koselig desember kveld, fine deg <3

    8. Toril: Oi! Det var litt synd med foten din. Håper den blir bedre snart. Det er sikkert artig å få være med å synge og høre på konserter:)
      Takk for besøket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg