Hjertesukk

God morn bloggvenner. Starter dagen med bønn og takknemlighet.

Kjære Gud, takk for dine ord har kraft. Det er uttømmelig.  Den er en kilde av visdom og godhet. 

Takk for at dine ord er levende. La dine ord gjøre sitt verk i oss. La det strømme gjennom oss. 

 

 

Kjære Gud, mitt hjerte er delt både av takknemlighet og smerte.

Takknemlighet for alle dine velsignelser,  men smerte for alle som lider. 

Skuffelser når jeg ikke får det til fordi kroppen strekker ikke til.

Far, du er min hjelp. Hjelp meg til å vær tålmodig. Sette min lit til deg og gjøre min beste.

La dine ord komme ut av min munn når det trengs. La meg gå i  sannhet, mildhet og rettferdighet.

Takk for at du viser meg den riktige veien.

Jeg ber denne bønn i Jesu navn. Amen

Joy

9 kommentarer
    1. Kjempefine og nydelige ord fra deg denne mandagsformiddagen! Tusen takk for at du sprer glede 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Klem fra Toril

    2. Denne bønnen kan jeg også trenge og sant vi er litt delt noe smerte og mye takknemlighet heldigvis 🙂 Jeg har blitt rådet til ikke å være så perfeksjonist , tror vi må slutte med det ….ellers blir vi jo lett skuffet ja 😮 Flott bilde , og ja er så mye å være takknemlig for den gode kraften fra gud er en av dem ;))
      Ønsker deg en finfin uke nå min hjertegode venn <33

    3. Ja, vi er sikkert begge dele, fordi vi har omsorg for vår neste.
      jeg er glad fordi vi har en Gud som vi kan stole på uansett tilstand vi har.
      Ønsker deg også en fin uke:)cathrinehenriksen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg