Har stått opp fra de døde!

Det var de ordene jeg hørte en hundre åring sa til meg på sykehjemmet da jeg ble borte i en uke pga. sykdom.  Yes,,,, det føles slik her også i bloggverden.  Jeg har ikke blogget på flere måned….opptatt liksom med studie , arbeid osv.  ” Har stått opp fra de døde”.  Men etter en stund  fikk jeg lyst til å skrive noen ord igjen, i hvert fall i dag. Men hvor jeg skal begynne da når det er mye som har skjedd i det siste og det er like før jeg skal på jobb?

Vel, jeg vil bare ønske alle sammen en god dag og jeg skal ta en titt til dere etterpå.

Avslutter med ett bilde av elgen jeg hadde heklet i sommer.

og med ord til ettertanke:

” Embrace the day and its surprises with a smile”

JOY

 

19 kommentarer
    1. Noen ganger blir så opptatt med andre og viktigere gjøremål enn blogging, men kjempehyggelig å ha deg tilbake. Ha en fin dag 🙂 -Og forresten – elgen din var kul!

    2. Så koselig å se deg igjen 🙂 Det var jammen bra du kom nå 🙂 Og for en herlig liten elg du har laget 🙂 Gleder meg til å høre om ting som har skjedd deg siden sist 🙂 Klem <3

    3. Veldig glad for å se deg igjen her,og om du har mye annet å drive med er det jo hyggelig med et innlegg fra deg av og til i allefall:)
      Friskt og fint bilde av deg….Og elgen var veldig søt den også …Klem<3

    4. Skjønne deg, du er hjerteligst velkommen tilbake blant oss her i bloggverdenen:D Veldig koselig å høre fra deg igjen, jeg har tenkt så mye på deg, men jeg er mester til å glemme ut hva jeg skulle gjøre; som det å lete opp bloggnavnet ditt igjen blant gamle kommentarer slik at jeg fikk tatt meg en tur innom deg. Du har vrkelig hatt en stund borte, ja – håper inspirasjonen til å være på blogg igjen er tilbake, og hvis ikke er det godt nok å vite at du i det minste har det bra, for det er viktigst♥ god klem!

    5. Så fine ord du avslutter med <33 Ja , hehe ....har vel skjedd litt siden sist men så godt å se at du lever eller er tilbake her da ....så vi vet at du har det bra b.l.a 🙂 Men ja var sikkert deilig med en pause kan jeg tenke meg 😛 Og du ser jo ut som du nesten sprudler over av energi der du står også :-)<33 Velkommen tilbake Joy <33 Ønsker deg en fin dag og uke videre og du den elgen var veldig stilig :))

    6. Dette var ekstra koselig og se i dag at du er tilbake igjen,og jeg var nesten redd for at du hadde lagt ned hele bloggen din. Men etter og ha lest her nå så har du jo litt og henge fingrene i så det er klart at det daglige med jobb og utdannelse og familie vil komme først på agendaen:-) Men fint og se deg her igjen ..og en artig elg du har laget:-) Fortsatt fin dag til deg.

    7. Så utrolig koselig igjen et blogginnlegg fra deg, du vet jo allerede gjennom tidligere kommentar at jeg har savnet deg her på bloggen <3 Hvilket nydelig bilde av deg, og en for en morsom elg. Gleder meg sånn til flere blogginnlegg <3 Nyt resten av kvelden fine deg <3

    8. passion4lifeandtravel: Ja! Takk for jeg er savnet:) Sette stor pris på det. Savner dere også og artig å lese igjen de fine innleggene. Du har jo en fin og inspirerende blogg som jeg gleder meg alltid til å lese:)
      Ha en fin fin kveld:)

    9. Så kjempekoselig å se deg tilbake på blogg igjen! Jeg har virkelig savnet de oppmuntrende og kjempefine blogginnleggene dine 🙂 Selv om du har vært borte fra blogg, har det vært kjempekoselig å følge med oppdateringene dine på facebook 🙂
      Den elgen var kjempefin da 🙂 Hekler selv lekemus til katt som jeg fyller med valerinarot. Disse musene selger jeg når jeg er på katteutstilling, og de er kjempepopulære til kattene 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂
      Klem fra Toril

    10. Toril: Tusen takk for besøket Toril og for at vi kunne følge hverandre på facebook. Jeg kommer vel til å dele i bloggen det jeg hadde delt på faceboook før:)

      Artig å høre at du også hekler mye:)

      Ha en fin kveld til deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg