Heklet dokkeklær for juli måned!

Som jeg har sagt, jeg skulle lage en ny kjole til dokken min hver måned og nå her er den nye heklet kjolen.

Begynnelsen og utviklingen underveis… 

Jeg heklet også hatt, sko og undertøy til henne. Hils på min juli dokke:) 

Avslutter innlegget med dagens bønn for meg og deg.

Takk Far  for at du alltid minne oss om å må være trofast i troen. 

Lede oss til å gjøre det du har kalt oss til.

Fyll hjertene med glede mens vi går den smale veien. 

Tenk hvor herlig det er å kunne tjene en som deg,

som elsker oss akkurat som vi er.

Takk for at alt vi gjør for deg blir ikke forgjeves,

og at alt du har gjort for oss er verdifulle.

Livet sammen med deg er aldri bortkastet.

Egentlig, det er det mest meningsfulle liv vi kunne leve.

Fyll oss med din kraft hver dag,

slik at vi kan seire over alt de onde i Jesu navn.

Til din ære Far.

Amen

 

12 kommentarer
    1. Tror jeg må kjøpe meg en dukke å strikke klær til, du er dyktig 🙂 Barnebarna er gutter, så de har ingen dukker å låne meg. Ha en vakker dag Joy 🙂

    2. Så kjempenydelige dukkeklærne var! Likt fargen kjempegodt 🙂 Kjempefin bønn for dagen også <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂
      Klem fra Toril

    3. Så flink du er å hekle , jeg klarer ikke slikt ….Og litt koselig å hekle ny kjole for hver måned da , fin hobby å sysle med for deg som kan det <33 Og det blei jo veldig fint da , både kjolen , hatten og til og med sko :o) Flott bønn var det også 🙂 Viktig å seire over det onde , ved hjelp av gud og hans gode kraft =) Bare en kjapp tur innom for å kommentere her , måtte jo se hva du hadde laget/heklet så . Nydelig var det <33 Ønsker deg en flott dag videre Joy <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg