Holder du på å drukne av problemer?

Ja, holder du på å drukne av problemer?

Holder du på å sprekke av for mye informasjon du mottar hver dag?

Er du lei av sladder?

Sliten av å kjempe for å få en plass her i verden? 

For å bli noe?

Å streve og streve for å bli likt?

Ja, Gud…jeg er det…av og til….og jeg er ikke alene om det…

” Vær stille og vet at jeg er Gud.

I meg kan du søke tilflukt.

Jeg gir deg hvile og fred.

Hos meg, kan du gråte og jeg vil trøste deg.

Jeg blir ikke trett av å lytte på deg.

Vær stille mitt barn og lytt isteden.

For mine ord er legedom for din kropp og sjel.

Føl min varme gjennom solstrålene.

Min pust gjennom den friske vinden.

Se min skjønnhet i naturen.

Smak min godhet i stillheten.

Mitt lys slukker aldri i mørket.

Du finner liv hos meg…

Så vær stille…mitt barn.”

Takk Far for påminnelse…

Joy

 

 

5 kommentarer
    1. Jeg føler meg heldigvis som oftest ganske trygg på at jeg er NOK, trygg på de vennene jeg har og føler meg likt NOK. Så jeg har ikke OFTE de følelsene. Men man kan jo falle i en liten dal av og til, hvor alt er galt, men det er IKKE så ofte heldigvis 🙂 Håper dagen din blir fin Joy, for du er da flott og bra nok i massevis, ikke la deg drukne av informasjon og fokus på skulle være best. For DET trenger vi jo ikke være 🙂 <3 Klem <3

    2. God ettermiddag min venn ! 😉 Ja, det hender det kan bli for mye å tenke på enkelte dager.. vet åssen det er ja.. # Det er da man skal bare ta seg en tur ut i skog og mark for å tømme tankene sine og fylle opp med noe godt…. <33 Ha en finfin fredag min sjelevenn<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg