Hvilken hensikt?

Ord til ettertanke

Hvorfor kommer vi  til Jesus? 

Er det for å anklage ham for alt elendigheten? 

For å be for vår nød og behov?

For å løfte opp andres vanskeligheter til ham?

For å bli ledet av sykdom?

For å lære?

For veiledning? 

For tilgivelse? 

Ja, det er ulike hensiketer…ulike behov og forskjellige måter vi gjør det på…

Min bønn for hver og en:

Jesus, takk for at vi kan komme til deg med alt som plager oss. Vi kan komme som vi er og du er alltid der til å lytte.

Jeg ber for at ditt nærvær forandrer oss til personer som forstår hvorfor livet er slik som det er. At du fyller oss med gode tanker. La oss føle med ditt gode hjerte. Tenke med rene tanker. Se med dine barmhjertige øyne. 

Hjelp oss å gå den veien du har forberedt til oss. Amen

 

Ønsker alle en god søndag!

Joy

 

4 kommentarer
    1. rita johannessen: God morn min skjønne venn! Har det hatt en fin tur til Sverige i går?
      Her byttes det mellom sol og regn, men er invitert av min.mann til å spise middag på Guri Kunnas restaurant etterpå:)

    2. Ja, vi fikk handlet masse mat og ikke minst mye fine klær til jentene på H.M :)) Jeg bruker alltid å ta en tur innom apoteket fordi det er mye der som er rimeligere enn det er her hjemme i Norge ..Vi var ikke hjemme før utpå ettermiddagen en gang ,,:) Åssen gikk det med deg i går min venn? Fikk du fram kreativiteten i deg ?;))
      Det er litt skiftende værtype her også, men jeg skal bare slappe av i dag og kanskje ta meg en liten høneblund på sofaen utpå dagen…:D En romantisk middag for 2 hørtes veldig koselig ut Joy, min venn <33

    3. rita johannessen: Artig å kjøpe nye klær og til og med billigere.
      Yes, fikk fram litt kreativteten. Fikk laget 20 kort:) Viser fem de ti første snart:)
      Har nettopp ferdig med husrengjøring:)
      kos deg med hviledagen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg