Dagbok

Man sier at a ha en blogg er å ha en plass hvor man kunne  kunne skrive sine tanker og opplevelser. Så jeg er blir med i trenden. Håper du også. 

Dagbok

Været :

I dag regnet det, men nå skinner sola utenfor vinduet. Det er elleve grader. Det er ikke akkurat sommer temperatur de.

Jeg tenker:

At jeg er heldig som overlevd fallet fra vinduskarmen i dag på arbeid da jeg skulle henge gardiner på vinduet. Jeg var dum nok til å klatre over vinduskarmen, men heldigvis  hadde jeg ikke bruket bein og hodet fungerer fortsatt selv om jeg har slått meg på betong golvet.

På kjøkkenet:

 Var alt ryddet etter middagen. Min mann har laget fiskekaker til middag med kokte poteter for ham og ris til meg.

Jeg har på meg:

en svart topp og en gammel pyjamas som jeg tok på meg etter arbeid.

Jeg lager:

hekler for tiden en kjøle for min dokke

Jeg lurer:

på om jeg skal lage smoothie i kveld. Ideen er fra rubriks.blogg.no

Jeg leser:

 

fortsatt kompedium nr 2. Snart ferdig:)

Jeg ber: for min datter og en søster som har det tøft akkurat nå. 

Jeg lærer:

å skrive og skrive

Rundt i huset:

Jeg skulle egentlig luke ugress igjen, men det har regnet i de siste dagene…så da får det vente litt

 

Jeg funderer:

hvordan jeg skal få tiden til å strekke til med alt jeg har lyst til å gjøre.

Dagens ord:

En av mine favoritt ting: Min samsung note

Planer resten av uken: Lese ferdig ” Fjellroser nr 23 i bokserien. 

Dagens bilde: Min datter på ferie

Enn du? Hva har du gjort i dag?

JOY

10 kommentarer
    1. Kjempenydelig datter du har 🙂 Au da! Det hørtes ikke godt ut at du falt i betonggulvet! I dag har jeg hatt min første feriedag, og nå har jeg ferie frem til august fra kordirigentjobben min. Det blir en del spillejobber på fløyta i sommer i noen bryllup, ved gudstjenester og begravelser,
      Har pakket, for i morgen reiser jeg til Umeå i Nord Sverige for å hente hjem vår yngste abyssinerhunnkatt.
      Været hos oss har ikke vist seg fra sin beste side her på andre siden av fjorden heller, men vi skal ikke klage, for vi har jo hatt en kjempefin mai måned da 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Klem fra Toril

    2. Toril.: Tusen takk:) Hyggelig å høre om dagen din da. Godt med ferie:)
      Ellers er det artig å kunne drive med tingene vi brenner for som du gjør og jeg:)
      God kveld til deg også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg