Tur i det fri!

Det var en overskyet dag, men jeg lengtet etter friskt luft. Hadde brukt dagen  til husvask, matlaging og lesing men det var noe som manglet.

Så jeg spurte min mann om han ville være på kjærlighets tur ute. Heldigvis ble han med:)

VI er heldig som bor tett i naturen som dere ser.

 

Dette stedet er ca en kilometers gange fra der vi bor

Bildene er ikke så fine. Jeg brukte bare mobil kamera, men jeg elsker å ta bilder uansett

Det vises likevel hvordan det ser ut er når det er grått vær:)

Her er det masse mark blomster som pynter tur stiene

Til slutt fant jeg disse. Vet ikke hva denne vill blomsten heter..

Men jeg tok med meg  en del hjem til å pynte vinduskarmen min. Vakkert ikke sant?

Siste blomsten er fra min egen hage. Blomstret i dag:)

 

Enn du? Har du vært en tur  ut i det fri i det siste?

Avslutter dette innlegget med dagens qoute

JOY

9 kommentarer
    1. rita johannessen: God morn min kjære venn venn som er like morgenfugl som meg:)
      Kos deg med dagen og nyte dens velsignelsen:)
      Her er det fortsatt overskyet..men jeg får lyse da:)

    2. Å, så utrolig koselig kjærlighetstur, og som alltid fra deg; vakre bilder <3 Det var kjempekoselig å bli med på turen, stien var vakker og så mange nydelige blomster du fant. Alltid koselig med vakre blomster i vinduskarmen.
      Vi var også på tur i går, og det er alltid deilig å komme seg ut på tur i naturen <3

    3. Det er jo fint å gå tur, uansett vær synes jeg 🙂 Og de bildene ble da litt fine de 🙂 Håper du får deg en liten tur i dag også 🙂 Klem <3

    4. ÅH, jeg kan fortelle deg hva den blomsten heter for det er nemlig min favorittblomst! Honningknoppurt heter den og den lukter himmelsk godt! Hvis jeg gifter meg noengang, vil jeg ha mange slike i buketten:D Honningknoppurt og blå Hortensia er mine favoritter, så det var kjempegøyt at jeg kunne være behjelpelig med navnet på blomsten – jeg vet nemlig aldri slikt ellers når det gjelder plantevekster;) Og det er så koselig at du er så flink å gå på tur og til å glede deg over alt det vakre livet rundt deg♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg