Dag 2: tre positive ting

 

1. Friske blomster jeg kunne  bare hente utenfor for å pynte bordene på arbeid slik at det blir trivelig  for de eldre. Oppleve sommeren inne aktivitetsenteret.

2. For kaken jeg fikk bake i full fart til å servere til de eldre og presten med organisten som holdt andakt for de eldre i dag. 

3. For middagen som består av: lett saltet torsk fra gårsdagens fangst med potet, bacon og gulrot stuing tilberedt av min snille mannen.

Avslutter med qoute for dagen

JOY

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg kan tenke meg de eldre fikk en god start på dagen med friske blomster, positive deg <33 Hvis du har mer av lettsaltet torsk igjen, kommer jeg gjerne på middag ..:-)) Stooor klem fra meg <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg