Et vakker sted å bo i!

Har du noen gang vært på et sted og ble forelsket og ønsket at du kunne bo der? I hvert fall jeg får ofte slike følelser når jeg ser vakre steder akkurat som denne plassen. 

Jeg og en arbeidskollega Arnbjørg stoppet her for å få oss et måltid og for å kikke rundt. Hun har vært her flere ganger og ville vise meg stedet.

Jeg synes det var artig.

Stedet heter Inderøy kommune. 

Vakkert her! Bli med å se stedet!

Jeg synes bilen er kjempeflott!

En vegg som er malt av grafitti. Fint det også.

Og her er min arbeidskollega Arnbjørg.

og meg…

vi er i en park

kunst

blomster

Blomstrende tre som bakgrunn

selfie bilde

Tid for mat. Vi ble vi så sulten etter alt gåingen. Vi fant dette stedet ved sjøen

fint par, ikke sant?

fin utsikt

Arnbjørg velger hva hun skulle spise

Det ble kebab for oss to

Her er jeg, rede til å innta maten. 

Har du vært på Inderøy? Likte du stedet.

JOY

19 kommentarer

Siste innlegg