Savn!

 

 

Jeg savner bloggverden, men jeg hadde ikke fått mulighet til å blogge i det siste pgå jeg måtte lese kompedium fra en utdanning jeg har nettopp begynt. Hjernecellene har ligget i dvale i dets siste at det tar litt tid til å vekke dem…så jeg trengte litt tid. 

Jeg overnattet i dag her hos Falstadsenter hvor forelesninger foregår og mens jeg venter på åpningstiden, tenkte at jeg kunne skrive noe ord slik at det er litt liv i bloggen min:)

                                                                                                                                        Her er noen bilder herifra:

                                                                                                                                   på bildet under er min arbeidskollega


                                                                                                                                                                        her er meg

alstadsenteret Drift SAFalstad senteret var et fangeleir før under krigen, men  tilbyr  nå servering og lokaler for møter, konferanser og arrangementer.

Vi overnattet her, selv om noen sier at det var spøkelser her. Jeg så ingen i natt heldigvis:)

Ønsker dere alle sammen en fin dag og vi blogges. Nå må jeg begynne skoledagen igjen på gammel dagen:)

JOY

 

10 kommentarer

Siste innlegg