En tradisjon på Filippinene!

  Jeg har bare lyst til å dele en del av vår tradisjon på Filippinene som har skjedd nylig. Forskjellige grupper konkurrerer med hverandre ved å danse og å ha de fineste kostymene. Jeg lånte disse bilder fra en annen blogger fra Filippinene som heter Renante Mina og her er bloggen hans. Jeg fikk lov til å gjøre det!

Aliwan Fiesta 2014 – Beautiful smiles and Colorful Costumes

                                                                                                 Renante Mina
     Aliwan Fiesta is an annual event that gathers different cultural festivals of the Philippines in CCP Complex  in Pasay City wherein contingents compete in dance parade and float competitions, as well as in a beauty pageant. Organized by Manila. Like the Aliwan Fiesta Facebook 
Beautiful smiles and colorful costumes that I captured during the Aliwan Fiesta 2014

Kostymene er vel for fargerike for nordmenn, men de som er på bildene bor i et solrikt land og da passer det bedre med masse farger. Etter at jeg flyttet til Norge, måtte jeg forandre klesstilen min og valgt av farge. Klærne må jo passe årstidene:) På Filippinene er det sol nesten året rundt.  Da kan man ha blomstrende drakt året rundt også:)

JOY

14 kommentarer

Siste innlegg