Døde dyr!

Jeg så mange døde dyr fra siste turen jeg var på Filippinenne.

Ikke i denne hulen som var forbudt til å gå inn 

men i denne hulen. Det var ikke så farlig, de var mange som gikk inn

Se på dyrene. De levde engang, men nå lever de ikke lenger. De er mumifisert på en måte.

Sønnen min og yngste barnebarn med i bildet.

Jeg visste ikke hva jeg skulle tenke om disse dyrene.

Døde disse dyrene pga. sykdom og bli mumifisert  for å bevare dem eller for å ha en utstilling med døde dyr?

 

Uansett, det er både trist og interessant å se på dem.

Jeg lurer på hvis jeg ville bli mumifisert en dag, hvordan ville jeg se ut da?

Er det ingen som kunne tenke seg å bevare sin kropp i den egentlig tilstand?

Blir evig ung liksom?

Jeg tror at jeg satser isteden  på å få et nytt liv engang i himmelen.

Tenkt å stå her sammen med dyrene og å bli glanet på av folk…

Ja, ja. De er i hvert fall ikke farlige:)

Jeg lurer på om det er en geit med ungene sine? Tok de livet av dem for å bruke til utstilling?

Er de rådyrene?

Tenkt å  styrke litt på hodet, men det var vel ikke lov:)

Mitt eldste barnebarn poserer med apekatten

Vi torde å stikke hendene inne tigeren!

Hadde så lenge!  ” stryk  meg på rumpe” sier tigeren

Nå er vi ut i det fri igjen.

Hva synes du om dyrene som blir mumifisert?

JOY

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg