Helbredende effekt!

I går, da jeg sto opp  var kroppen helt i ulage, men jeg er en dame som ikke la meg blir deprimert  av det. Og da mannen sa at han skulle på sjøen for å prøve fiskelykken, spurte jeg han om  jeg  kunne være med.  Selvfølgelig, ville ha han kona med seg hvis hun har lyst til det. Da blir turen enda mer artig.

Denne er båten våres. Første gangen vi skulle bruke den i år.

Sjøen var så stille at jeg trengte ikke å være redd for å bli sjøsyk. 

Bli med på båt tur du også:)

Er ikke det vakkert? Fred for sjelen.

La oss nyte utsikten fra båten 

solen skinner litt og kaster glans til omgivelsene

L a oss se litt lenger opp


 

Men så fikk vi fisk

Da kom alle fuglene ned

og slåss om maten

artig å se på dem i aksjon. Ikke sant?

innmaten lander på sjøen

“jeg så det først…”

“Oh nei! Du må dele med oss…”

Dagens fangst

Ha det så lenge

Avslutter med dette bildet. Håper at du likte turen vår!

JOY

12 kommentarer

Siste innlegg