Heklet grytekluter!

Det som er spesielt når det blir lysere tider er at man blir litt mer kreative når det gjelder  valgt av farger.  

Jeg ble inspirert å bruke forskjellige farger til denne grytekluten. Hva synes dere og farge kombinasjonen?

 

Egentlig, jeg liker farger, jeg  som kom fra solens land. 

I flere år har det vært mye garn rester etter en del håndarbeid og da heklet jeg dette fargerike sengeteppet som jeg skulle gi til min yngste datter.

Den er ikke helt ferdig ennå, men datteren har sett det. Egentlig, liker ikke hun fargerike ting. Derfor sa hun at jeg kan beholde teppet  selv.

Vel, jeg sa at den dag jeg ikke finnes mer, ville hun sikkert ha noe minne om meg. Og dette sengeteppet blir sikkert viktig for henne. Inntil da, kan jeg gjemme det.

Enn du? Liker du fargerike ting?

JOY

 

6 kommentarer
    1. Fantastisk flott håndarbeid !!! Jeg tenker på mormor når jeg ser alt det fine du hekler, Joy <33 Nå kan du start hekle grytekluter med norske flagget ...?!! 😉 Jeg har grytekluter med norske flagget på som mormor heklet til meg for mange år siden ..

    2. For et herlig lappeteppe 🙂 Så rint og fargerikt <3 Jeg liker det kjempegodt jeg, og din datter vil nok gjerne ha det etterhvert. Man blir kanskje litt mer fargerik etterhvert 🙂 Nydelig var det hvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg