En artig opplevelse!

Da jeg var på ferie på Filippinene i februar måned, besøkte vi en dyrepark. Og det fikk vi oppleve mye artig som  denne. Å gi melk til baby geiter. Vet ikke hva en baby geit  kalles på norsk. Kanskje du vet?

Her er jeg og min eldste datter som hadde det så moro. Og geitene var så sultne.

Egentlig, den første som prøvde var Ethan.

waaah! Nå kom de to stykker som slåss om melkeflaske:)

Så  vil alle søskenbarna prøve også. Herlig!

Men her var det eldste barnebarnet som var tøffeste av dem alle. Ingen av oss andre som torde enn ham.

Det var en levende slange altså. Men Jan Andrei, mitt eldste barnabarn sa at det var hans drøm å kunne holde en slange. 

Ja, ja. Han var tøft, synes jeg:)

Enn du? Har du prøvd å gi melk til baby geiter eller holde en slange?

6 kommentarer

Siste innlegg