Våren er kommet!

I hvert fall på butikkene. Fant disse fargerike primulaene.

Det var tilbud!

Tre for to og jeg kjøpte selvfølgelig for å oppleve litt våren, selv om det er bare inne huset.

Men, denne blomsten fant jeg på sykehjemmet. En beboer har fått det og spurte meg hva den heter. Men jeg visste ikke.

Er det noen der som vet navnet på denne blomsten?

Avslutter innlegget med en latter per dagen!

Telefonen ringte hos værvarslingen i Bergen,

og en relativt opphisset trønderstemme forkynte:

-Æ ringe bare for å fortæl at no æ skofla vækk en halv meter ” delvis skyet oppholdsvær” fra oppkjørselen min!

Adjo!

JOY

8 kommentarer
    1. Thi hi…jeg lurte sånn på hvor i landet du bor…om våren hadde kommet til deg, så hadde jeg flyttet dit med en gang…for her er den ikke, det var grønn jul, mens nå er det vakker og hvit julestemning ute 🙂
      Helt nydelige blomster og vakre bilder <3 Blir så glad av å se på dem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg