Flere kort og grytekluter

 

“Livet er kort, så jeg lager masse kort for  å selge fort “. Jeg bare tuller litt. Men det jo sann at livet er kort. For meg ” time is gold”. Så jeg bruker tiden min til å gjøre noe produktiv.  Og jeg tror at de fleste liker å holde på noe.

Ja, ja.Kortene jeg lager selger jeg på aktivitetsenteret der jeg jobber og jeg synes  det er artig når mange som kjøper  selv om de er bare enkle kort. Så her er noen av kortene. ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har også heklet ett par grytegkluter

 

Jeg ønsker egentlig at jeg har mer timer tilgode slik at jeg kan lage flere, men er takknemlig for hva jeg klarer å lage innemellom slagene:)

Hva med deg? Har du en hobby eller flere hobbyer?

Dagens ord

Barndommens lykke er å bli elsket

JOY

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg