Isdaan ( Filippinene)

Forsettelesen av min ferie på Filippinene. Denne gangen blir da en tur på en stor restaurant. Den heter ” Isdaan”. Isda betyr fisk. Men denne plassen er ikke bare en restaurant. Her er det mye å finne på. Skal vi ta en titt?

Denne er inngangen

Meg, mine tre barnebarn og svigerdatteren min ved inngangen. Ser dere fiskene?

Nå er vi inne

Oh! Jeg har funnet en kjæreste:)

 

Jeg tror jeg satser på Obama!

Jeg bare spøker. Michelle Obama var jo tilstede:) 

 

Møt Kingkong! 

slekta!

Vi kaller disse dyrene for ” carabao” på Filippinene. Jobben deres er å pløye jord på risåker. Her har dem ferie:)

Mitt eldste barnebarnet har funnet kametatene sine!

en sulten fugl!

 Mitt andre barnebarn Candice foretrekker Mickey mus og kjæresten!

 

 Det går an å ri hanene her!

 

Mitt femte barnebarn Ethan foretakk en båt tur med faren sin!

De har også sykler for ungene. På blider er Candice, Zimon og Zyrish ( barnebarna) og datteren min Chelsea.

 

Wow! Fine damer!

Havfrue

 

hodet til havfruen

 

 Fri ballong for ungene: mIn sønn tok vare på ballongene mens ungene lekte.

 

 

Og nå maten vi har spist. Det er derfor vi kom hit:)

 

lånt bildet fra min datters Michelles blog!

Her er Michelle med hennes mann og deres sønn!

Og de sultne gjestene!

Underholdning

Hodet på avveie!

Ha det så lenge!

JOY

8 kommentarer

Siste innlegg